Dag29

1. En bild på favorithunden.
2. När och varför jag började med hundar.
3. Det jag behöver träna mer på.
4. Det här är jag bra på.
5. Favoritbilder jag tagit.
6. Alla hundar som jag är/ har varit ute med..

7. En sak som aldrig får hända.
8. Min största rädsla inom hund världen.
9. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
10. 10 saker ni inte visste om mig
.
11. En låt som påminner om en hund du älskar.
12. Min favoritgren.
13. Min högsta dröm.
14. Saker jag gör vardagligen.
15. Varför hundar får mig att må bra.
16. En bild som gör mig lycklig.

17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad.
18. En bild jag aldrig publicerat.
19. En bild på min bästavän och varför hon/han är det.
20. Något jag vill göra.
21. Någon jag vill träffa.
22. Någon jag vill träffa igen.
23. Agility vs lydnad.
24. Mitt motto.
25. Någon jag träffar dagligen.
26. Hur mina vänner beskriver mig.
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år.
28. Någon som älskar mig.

29. Någon jag skulle riskera livet för.
30. Mitt mål med hundar.
Eftersom jag inte tycker om mitt liv så skulle jag kunna riskera livet för väldigt många. Men speciellt för mina närmsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0